Kolarki na treningu
Aby wyznaczyć nasz próg tlenowy, zwykle musimy udać się do laboratorium. Tam wartość mocy lub tętna progowego będzie określona albo
kolarz na tle zachodzącego słońca
Gotowe plany treningowe w kolarstwie zyskują coraz większą popularność. Zdecydowanie są one bardziej ekonomiczną alternatywą w stosunku do pełnej opieki
Kolarz na treningu
Monitorowanie HRV lub tętna spoczynkowego może posłużyć nam jako narzędzie do przewidywania adaptacji treningowych, czy zapobiegania przetrenowaniu. Niemniej jednak do
Kolarz na treningu
HRV (Heart Rate Variability) może być wykorzystywane w kolarstwie, do monitorowania gotowości do wykonywania ciężkich treningów, czy chociażby przewidywania zachodzących
Kolarze na wyścigu
Strefy mocy FTP są najczęściej używanym przez kolarzy systemem kontroli intensywności treningowej. Niestety w praktyce mogą one okazać się zupełnie
W kolarstwie możemy wyróżnić dwa progi mleczanowe. Pierwszy z nich często zwany tlenowym, określany jest jako pierwszy znaczący wzrost stężenia
Kolarze na wyścigu
Kiedy myślimy o zwiększeniu naszego FTP, pierwsze co przychodzi nam do głowy to interwały wykonywane w jego okolicy lub troszeczkę
HRV w Kolarstwie
HRV w Kolarstwie może być cennym narzędziem, mogącym nie tylko monitorować nasze zmęczenie i gotowość do wykonania mocnego treningu, ale
Kolarstwo jesienią
Roztrenowanie w kolarstwie jest ostatnim elementem periodyzacji treningu, czyli przerwą po zakończonym sezonie startowym. Pozwala ona nie tylko na fizyczną
Kolarz na wyścigu
Pewnie wielu z Was zastanawia się czy warto kupować pomiar mocy? Jeśli nie macie ochoty na czytanie poniższego artykułu od